شرکت دیجیتال مارکتینگ لوتوس

شرکت دیجیتال مارکتینگ لوتوس با بیش از 17 سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در حوزه بازاریابی دیجیتال، صادقانه و نتیجه‌محور، به شما کمک می‌کند تا سهم بازار خود را افزایش دهید و پلی می‌سازد میان شما و مشتریان بالقوه کسب و کارتان.

در شرکت دیجیتال مارکتینگ لوتوس فقط برای شما یک سایت طراحی نمی‌شود؛ بلکه برای کسب و کار شما یک سیستم فروش آنلاین با تمرکز بر برندسازی در دنیای دیجیتال ایجاد می‌شود.

شرکت دیجیتال مارکتینگ لوتوس

راهکارهای شرکت دیجیتال مارکتینگ

کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ لوتوس، بهترین پیشنهاد را برای بازاریابی دیجیتالی به شما ارائه می‌دهند. استراتژیست‌های لوتوس، راهکارهای نوینی برای افزایش فروش و افزایش آگاهی‌سازی از برند شما، متناسب با نوع کسب و کار شما تدوین می‌کنند. ما برای دستیابی شما به تارگت‌ها و اهداف کسب و کارتان، دپارتمان‌های گوناگونی از خدمات دیجیتال مارکتنیگ در اختیار داریم:

طراحی سایت

با استعداد ترین طراحان سایت کشور در تیم لوتوس حضور دارند تا سایتی طراحی کنند که برای شما سودمند باشد.

سئو - SEO

ما با بهینه سازی سایت شما با هدف بهبود رتبه در گوگل، ورودی هدفمندتان از گوگل را افزایش می‌دهیم.

تبلیغات آنلاین

ایجاد کمپین های 360 درجه برای افزایش آگاهی سازی از برند و افزایش فروش در کسب و کار شما

مشاوره

تدوین استراتژی های برندینگ، بازاریابی و فروش در فضای آنلاین و آفلاین، توسط برترین مشاورین

تیزر و کلیپ

تولید محتوای ویدئویی براساس سند هویت برند و استراتژی بازاریابی و سناریوی خاص خدمات و محصولات شما

شبکه‌های اجتماعی

تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی به همراه راهکارهای مدرن تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی

طراحی گرافیکی

طراحی رابط کاربری برای وب سایت و اپلیکیشن موبایل به همراه پکیج طراحی لوگو و برندبوک سازمانی

آموزش

پکیج جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ در سطوح مختلف برای کارشناسان، مدیران و علاقه مندان به این حوزه

مشاوره رایگان به ارزش 9 میلیون تومان

اگر وب سایتی دارید که نیاز به ارتقا و بهینه سازی دارد و از عملکرد آن رضایت ندارید، می‌توانید لینک وب سایت خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ لوتوس وب‌سایت شما را بررسی کرده و گزارش آن را در جلسه مشاوره رایگان (به ارزش 9 میلیون تومان) به شما ارائه کنند. این تحلیل شامل موارد ذیل می‌باشد:

مشاوره رایگان به ارزش 9 میلیون تومان

فرآیند طراحی در

Wireframe Prototype
لوگو شرکت دیجیتال مارکتینگ لوتوس
برخی از برندهایی که به ما اعتماد کردند و
با لوتوس، افزایش فروش افزایش مشتری دیجیتال برندینگ را تجربه کردند.
لوگو شرکت دیجیتال مارکتینگ لوتوس
با لوتوس، افزایش فروش افزایش مشتری دیجیتال برندینگ را تجربه کنید.

نظر مشتریان شرکت دیجیتال مارکتینگ

افتخارات

ما مفتخریم که بیش از نیمی از پروژه‌های جدید شرکت دیجیتال مارکتینگ لوتوس، نتیجه رضایت و معرفی کارفرمایان قدیمی ما هستند. مایه‌ی مباهات ماست که مشتریان قبلی ما، به دلیل کیفیت، تعهد، اخلاق حرفه‌ای و نتیجه‌محور بودن‌مان، ما را به دوستان خود معرفی می‌کنند.
سابقه فعالیت
0 سال
تکمیل شده
0 پروژه
لینک 1 گوگل
0 کلمه
مشاوره و تدریس
0 ساعت

چرا شرکت دیجیتال مارکتینگ

بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ ایران
کمپین‌های 360 درجه نتیجه محور

دیجیتال مارکتینگ این امکان را برای کسب و کار شما فراهم می‌کند تا تبلیغاتی هدفمند، برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر بر مخاطبین هدف خود داشته باشید. و پیام خود را در زمان درست و مکان درست منتشر کنید. با تغییر رفتار مشتریان از رفتار سنتی به آنلاین، کسب و کار های هوشمند نیز بر روی بازاریابی در فضای آنلاین بیشتر تمرکز می‌کنند.

سند جامع استراتژی بازاریابی دیجیتال

از شرکت دیجیتال مارکتینگ لوتوس بخواهید تا طرح جامع و کامل بازاریابی دیجیتالی را برای شما تدوین کند تا کسب و کار شما را به قله‌های جدیدی برساند. استراتژیست‌های ما، راه‌حل‌های یکپارچه بازاریابی را به منظور تقویت برند شما طراحی و اجرا خواهند کرد. در بازار امروز، مشتریان نه تنها از کسب و کارها انتظار حضور دیجیتال را دارند، بلکه احتمال بیشتری برای اعتماد به یک شرکت با ردپای دیجیتالی وجود دارد.

خدمات مشاوره و آموزش لوتوس

اگر شما در کسب و کارتان دپارتمان دیجیتال مارکتینگ دارید، و به دنبال یک تیم متخصص از اساتید بازاریابی دیجیتالی هستید که به ارائه راهنمایی، مشاوره و آموزش پرسنل سازمان شما بپردازند؛ تا خودتان بتوانید یک کمپین جامع برای کسب و کارتان طراحی و اجرا کنید، می‌توانید از پکیج‌های آموزشی شرکت دیجیتال مارکتینگ لوتوس برای آموزش حرفه‌ای و پشتیبانی تیم خود بهره‌مند شوید.

اخبار و مقالات

تحلیل رایگان وب‌سایت شما

کارشناسان لوتوس، وب‌سایت شما را بررسی کرده و گزارش آن را در جلسه مشاوره رایگان (به ارزش 9 میلیون تومان) خدمت‌تان ارائه می‌کنند.